cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Strategia marketingowa

7 kroków do silnej marki osobistej

Postanowiłam wraz z Anna Nitkiewicz- Jankowską, która jest ekspertem od marki osobistej, przygotować niesamowity materiał, który pomoże Ci w budowaniu strategii marketingowej. Poprosiłam Annę, aby podzieliła się wiedzą na temat budowania marki osobistej. Ja dodałam od siebie w jaki sposób pracować z emocjami, co w połączeniu z informacjami Anny tworzy wyjątkowy produkt. W tym wideo […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |

Segmentacja rynku

Wyobraź sobie, że masz na stole pomieszany cukier i sól. Aby Twoje danie A, było smaczne potrzebujesz tylko cukier. Natomiast do dania B potrzebujesz sól. Musisz odseparować od siebie te dwa składniki, aby osiągnąć sukces (smaczne danie). Podobną sytuacja jest jeśli Twoja firma chce sprzedać produkt A i B. Załóżmy, że produkujesz słodkie truskawkowe lizaki i gorzkawe, bezcukrowe […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |

Strategia przedsiębiorstwa

Dlaczego strategia przedsiębiorstwa nie zawsze prowadzi do takiego zysku na jaki liczą przedsiębiorcy? Na to pytanie odpowiadam w tym  wideo. To pytanie pada często na moich szkoleniach i warsztatach. Odpowiedź może być wiele. Z pozoru wydaje się, że wynika z małej ilości wiedzy i doświadczenia, jednak w momencie, gdy prowadzisz biznes dwa, trzy lata i […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe, Szkolenia dla przedsiębiorców, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , |