Edukacja klientów przez internet cz.1
Czy wiesz jak wykorzystać marketingowo edukację klientów?
Jest to świetna forma, dzięki której dajesz klientom wartość i budujesz z nimi relację, zamiast stosować nachalną reklamę, która sprawia, że klient odwraca się i odchodzi.
To jedna z coraz częściej wykorzystywanych taktyk marketingowych.
W tym artykule dowiesz się jakie e-maile wysyłać oraz jak przekazać wiedzę klientom na swojej stronie www. W następnym artykule przedstawię Ci jak możesz uczyć klientów poprzez filmiki wideo oraz portale społecznościowe.
Dzięki tym zabiegom zbudujesz swój autorytet i będziesz postrzegany jako ekspert w swojej dziedzinie.
E-mail marketing jest techniką, którą należy weryfikować co jakiś czas. Od kilku lat jest to metoda coraz to bardziej popularna. Aby nasze newslettery nie zostały ignorowane lub wysyłane do foldru SPAM, trzeba wysyłać rzeczy, które są dla naszych odbiorców wartościowe. Podam Ci kilka reguł, które należy spełnić, aby pokazać, że szanujesz klienta, a dodatkowo wiesz jak korzystać z maili i internetu.
1. Wysyłaj newslettery do osób, które wyraziły na to zgodę.
2. W swoich e-mailach zamieszczaj informacje ważne, użyteczne, takie które edukują. Nie skupiaj się tylko na sprzedaży produktu/ usługi.
3. Rozmawiaj z klientem bezpośrednio. Nie bądź firmą, ale osobą.
Kolejna rzecz to serwisy www.
Nie marnuj pieniędzy na strony www, które nie przynoszą efetków! Zainwestuj w serwis, który dzięki swojej zawartości sam się wypozycjonuje. “Budowę” stron internetowych oddaj specjalistom, który wiedzą co zrobić, aby serwis przyciągał potencjalnych klientów. Dodatkowo sprawią oni, że strona będzie wyglądała na pfesjonalną. Twoja strona www musi zawierać kategorie, które mówią, czym się zajmujesz, oraz tagi, które odsyłają do poruszanych tematów, na Twoim blogu.
Zwróć uwagę na to, aby Twója strona miała dużo artykułów, które pozwolą klientowi zdobywać wiedzę na temat, którym się zajmujesz. Dobrym pomysłem jest również umieszczanie tematycznego wideo na blogu. Pamiętaj, żę na pierwszej stronie potencjalny klient natychmiast powinien się dowiedzieć o co chodzi? A kolejne powinny dać mu to czego szuka. Postaraj się o to, żeby Twój klient mógł się poruszać intuicyjnie po Twojej stronie, dzięki temu unikniesz jego dezorientacji, poirytowania i opuszczenia serwisu.
Już wkrótce kolejny artykuł o edukacji klientów przez internet.
Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.