cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.
2016-03-03_1433

Jak podnieść sprzedaż?

Dlaczego klienci nie kupują, dlaczego nie mam takich obrotów jakie chciałbym mieć, jak podnieść sprzedaż? Pomimo dużej ilości artykułów i filmów w Internecie odpowiadających na powyższe pytania, odkryłam, że dość rzadko mówi się o jednej bardzo ważnej rzeczy. Mianowicie, należy zadać sobie kluczowe pytanie, które brzmi: „dlaczego klienci nie kupują?”

Taki argument jak: bo klienci nie mają pieniędzy, nie jest żadnym dowodem na to, że klienci nie kupują właśnie u Ciebie. Zastanów się, gdyby kwestią były pieniądze, to ludzie nie kupowaliby biżuterii czy drogich samochodów.

Konsekwencją istniejącego w Tobie przekonania, że ludzie nie mają pieniędzy może być to, że będziesz dawać rabaty już na samym początku oferty, co nie zawsze przynosi zyski. Rabaty w ofercie dają klientowi sygnał, że może spodziewać się jeszcze więcej zniżek.

Musisz zdać sobie sprawę z tego, w jaki sposób Twoje podejście do danej kwestii, generuje różne sytuacje w firmie.

Jednak w jaki sposób dowiedzieć się, dlaczego klienci faktycznie nie kupują?

Przygotuj jednostronicową ankietę, w której zadasz kilka pytań, tak jak:

  1. Oceń w skali od 1 do 10 na ile przedstawiona oferta spełniła Twoje oczekiwania?
  2. Napisz co spełniło Twoje oczekiwania.
  3. Napisz co nie spełniło Twoich oczekiwań.
  4. Czy chciałbyś polecić naszą ofertę innym?

Gdy zbierzesz kilkanaście odpowiedzi poznasz prawdziwą przyczynę niepowodzenia w sprzedaży i będziesz mógł zastanowić się, co zrobić aby podnieść sprzedaż.

Dodatkowo dzięki ankiecie będziesz mógł systematycznie kontrolować i ulepszać swoje oferty.

Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Featured Video Play Icon
Elementy strategii marketingowej

Jednym z elementów strategii marketingowej jest dystrybucja ulotek. Pojedyncza kartka papieru, która przyciąga wzrok potencjalnych klientów może zdziałać dużo więcej...

Zamknij