cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.
strategia martketingowa

Elementy strategii marketingowej

Jednym z elementów strategii marketingowej jest dystrybucja ulotek. Pojedyncza kartka papieru, która przyciąga wzrok potencjalnych klientów może zdziałać dużo więcej niż sobie wyobrażasz.

Ulotki najczęściej są rozdawane w galeriach, na ulicach, są również wysyłane pocztą. Mogą być dystrybuowane wszędzie tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni klienci.

Przyjrzyjmy się zawartości takiej ulotki.
Po pierwsze powinna zawierać prostą i przekonującą ofertę.
Po drugie – element pilności.
Kolejną rzeczą, która musi znaleźć się na Twojej ulotce jest informacja, o tym jak ludzie mogą skorzystać z Twoich ofert.
Po czwarte powinna być ona zgodna z Twoim bieżącym wizerunkiem.
Ostatnią  i najważniejszą rzeczą , która obowiązkowo musi znaleźć na ulotce są Twoje dane kontaktowe.

Pamiętaj, że ten element strategii marketingowej jest jedną z najtańszych form reklamy w dzisiejszych czasach. Ponadto jeśli masz odrobinę zdolności artystycznych i dobry program do projektowania, jesteś w stanie zredukować koszty produkcji.

Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
strategia marketingowa
Strategia marketingowa firmy

Na czym polega strategia marketingowa firmy? Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba poznać najpierw tajemnice samego marketingu. (więcej…)

Zamknij