cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

brak klientów

Załatw sobie poparcie celebrytów i trendsetterów

W erze marketingu 3.0 należy postarać się o poparcie osób, które są szanowane w środowisku Twoich potencjalnych klientów. Najczęściej możemy ich znaleźć na ważnych blogach, forach lub w mediach społecznościowych, jako osoby zarządzające dużymi grupami i ważnymi stronami, które zdobyły największą popularność.Nie masz pojęcia jak zdobyć do nich kontakt? Przede wszystkim są to osoby, które […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Efekt “wow” u klienta

Drugą obok ulotek i materiałów drukowanych, metodą poza internetową zwiększania sprzedaży w firmie jest nic innego jak komunikacja bezpośrednia z klientem. Każdy przedsiębiorca bez wątpienia zdaje sobie sprawę jak istotne jest komunikowanie się z klientem, jednak nie każdy wie jak, mówiąc kolokwialnie to zagadnienie ugryźć. Budowanie relacji i podstawowa zasada skutecznej sprzedaży i marketingu. Jeśli […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Własny biznes |

 Otagowane , , , |

Najważniejszy czynnik budujący Twoją sprzedaż

Czy zdarzyło Ci się coś kiedyś kupić w sposób totalnie przypadkowy? Ile razy? Czy to jest reguła czy raczej wyjątek? Na co wtedy zwróciłeś uwagę? Co było najważniejszym powodem, dla którego podjąłeś tę decyzję? (jeśli masz ochotę opisz swój przypadek w komentarzach, jestem ciekawa jak często zdarza Ci się kupować impulsywnie od zupełnie nie znanej […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , |

Jak wycisnąć maksa z imprezy targowej?

Dla coacha superwizja jest jednym z ważniejszych elementów, weryfikujących jego działania. Jest to coaching dla coacha, podczas którego znajduje on odpowiedzi na pytania dotyczące swojej pracy. Ja swoje superwizje mam raz w tygodniu i odbywają się podczas Master Mind’ów. Spotykam się z czterema moimi mentorami i rozmawiamy o biznesie, wyzwaniach, które się pojawiają podczas pracy […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , |

Czy Twój klient czuje się i jest bezpieczny? (fragment eBooka)

Dokończyliśmy temat wartości postrzeganej. Pozostała jeszcze jedna ważna sprawa, na którą chciałam namówić Tomaka i Romana. Wiedziałam, że może to być dla nich nieco kontrowersyjne, więc posłużyłam się historią. – Panowie. Pozostała nam jeszcze jedna sprawa do omówienia, ale zanim zaczniemy chciałabym Was zapytać czy kupujecie czasem w marketach budowlanych? (więcej…)

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jak zwiększyć wartość postrzeganą przez klienta? (fragment eBooka)

Mieliśmy się spotkać w czwórkę z Agatą, aby omówić sprawy związane z produktem. Tomasz i Agata przyszli punktualnie, ale Roman zadzwonił i przeprosił, że się spóźni. Miał awarię samochodu, która jak twierdził zepsuła mu całe ostatnie trzy dni. – Klnie jak szewc – uśmiechnął się do nas Tomasz – ale poczekajmy na niego jeszcze przez 20 minut. – […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |