cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

brak klientów

Jak możesz ułatwić swoim klientom życie? (fragment eBooka)

Prace nad nową strategią marketingową trwały już w najlepsze. W pracę zaangażowali się wszyscy pracownicy firmy, którzy powoli zaczynali wyczekiwać na spotkania, bo w firmie działy się wtedy interesujące rzeczy. Namówiłam Tomka i Romana do tego, żeby wszystkich na bieżąco informować o ich decyzjach i nawet najmniejszych zmianach, w ten sposób łatwiej mogliśmy uzyskać od pracowników poparcie dla zmian […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Twoja Unikalna Propozycja Sprzedaży – UPS (fragment eBooka)

Tego dnia zapytałam ich o każdy produkt, który mieli w magazynie, zaangażowaliśmy w to ćwiczenie połowę zespołu, który tego dnia próbował suszonych owoców. Z kaszy ugotowaliśmy nawet obiad, wszyscy świetnie się bawili, a Agata zaskoczyła wszystkich swoimi wyjątkowymi talentami kulinarnymi. W firmie była kuchnia a nawet garnki, które mogliśmy wykorzystać. Potem przy jedzeniu zajęliśmy się omawianiem walorów smakowych poszczególnych […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jak skonstruować dobrą ofertę produktu? (fragment eBooka)

– Dobrze. Tak sobie dyskutujemy o niszy i produkcie kiedy wreszcie przejdziemy do marketingu? – zapytał Roman lekko biorąc mnie pod włos. Wywnioskowałam to po lekko szelmowskim uśmiechu i szybkim przebieraniu palcami. Za to właśnie cenię mój zmysł obserwacji. Ludzie nawet najdrobniejszymi zachowaniami mogą zdradzić swoje zamiary, trzeba tylko je umieć właściwie odczytywać, a ponad wszystko dać sobie czas […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Czy potrafisz stać się odkrywcą w dziedzinie marketingu i sprzedaży?

Gdyby uprościć proces sprzedaży, można by ją opisać następująco: klient ma różnorodne potrzeby, Ty jako producent dóbr możesz, poprzez swój produkt zaspokoić jedną z nich, ponieważ posiadasz zasoby, których potrzebuje klient. Jeśli ma dojść do sprzedaży, konieczne jest spotkanie sprzedawcy z klientem, w określonym kontekście, sprzyjającym sprzedaży, gdy Twój klient ma wzbudzoną potrzebę zdobycia tego, […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , |

Kim jest Twój klient? (fragment eBooka)

– Zacznijmy od zidentyfikowania potrzeb segmentów Waszych klientów. To będzie wspólna praca nad tym projektem. Usiądźcie w kole, weźcie swoje notatniki i wybierzcie w zespole moderatora, który poprowadzi rozmowę, niech jedno z Was notuje, a reszta rzuca pomysłami. Później stworzymy z tego dokument. Moim zadaniem będzie stanie z boku i pilnowanie, abyśmy osiągnęli cel, czyli odpowiedzieli sobie na pytanie: […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Czy potrafisz zdobyć zaufanie klienta?

Jak często Ci się zdarza zaufać komuś od pierwszego wejrzenia. Jakoś tak mu dobrze z oczu patrzy, więc kupię od niego te perfumy, gdy mnie zaczepia na ulicy, albo ekspedientka w sklepie mówi, że bardzo Ci do twarzy w nowym stroju, więc nawet nie spoglądasz w lustro, tylko od razu kupujesz i jeszcze, gdy doradca […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , |