cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak podnieść sprzedaż

Skuteczni wchodzą w buty klienta

Czy zdarza Ci się zaufać komuś “od pierwszego wejrzenia”? Jakoś tak mu dobrze z oczu patrzy, więc kupię od niego te perfumy, gdy mnie zaczepia na ulicy. Ekspedientka w sklepie mówi, że bardzo Ci do twarzy w nowym stroju, więc od razu kupię tę sukienkę. Gdy doradca klienta w salonie samochodowym roztacza wspaniałe wizje jak […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Załatw sobie poparcie celebrytów i trendsetterów

W erze marketingu 3.0 należy postarać się o poparcie osób, które są szanowane w środowisku Twoich potencjalnych klientów. Najczęściej możemy ich znaleźć na ważnych blogach, forach lub w mediach społecznościowych, jako osoby zarządzające dużymi grupami i ważnymi stronami, które zdobyły największą popularność.Nie masz pojęcia jak zdobyć do nich kontakt? Przede wszystkim są to osoby, które […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Efekt “wow” u klienta

Drugą obok ulotek i materiałów drukowanych, metodą poza internetową zwiększania sprzedaży w firmie jest nic innego jak komunikacja bezpośrednia z klientem. Każdy przedsiębiorca bez wątpienia zdaje sobie sprawę jak istotne jest komunikowanie się z klientem, jednak nie każdy wie jak, mówiąc kolokwialnie to zagadnienie ugryźć. Budowanie relacji i podstawowa zasada skutecznej sprzedaży i marketingu. Jeśli […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Własny biznes |

 Otagowane , , , |

Dlaczego warto budować z klientami relację i zająć się “luką doznaniową”

Targi to świetne miejsce do budowania relacji z potencjalnymi klientami. Spędziłam na targach mnóstwo czasu i powiem Ci, że większość firm, które tam oglądałam ma rozczarowujące metody na pozyskiwanie kontaktów za pomocą tego kanału. Podstawowy błąd polega na tym, że przedstawiciele handlowi zajmują się sobą, zamiast skoncentrować się na kliencie. To samo można zresztą spotkać […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , |

Marketing niedopatrzeń

Miałam ostatnio ciekawą historię. Ktoś mnie zaprosił na warsztaty zdrowego gotowania. Pomyślałam: „Świetnie! Pójdę to jest coś dla mnie.” Po warsztatach miał być jakiś występ kabaretowy, stwierdziłam, że pewnie na tym nie zostanę, bo warsztaty zdecydowanie bardziej mnie kręciły. Okazało się, że całość odbywała się w atrakcyjnym hotelu. Oczywiście pojawiło się też pytanie: Gdzie jest […]

Opublikowane w Szkolenia dla firm, Własny biznes |

 Otagowane , , , , |

Najważniejszy czynnik budujący Twoją sprzedaż

Czy zdarzyło Ci się coś kiedyś kupić w sposób totalnie przypadkowy? Ile razy? Czy to jest reguła czy raczej wyjątek? Na co wtedy zwróciłeś uwagę? Co było najważniejszym powodem, dla którego podjąłeś tę decyzję? (jeśli masz ochotę opisz swój przypadek w komentarzach, jestem ciekawa jak często zdarza Ci się kupować impulsywnie od zupełnie nie znanej […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , |