cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak rozkręcić własny biznes

Skuteczne techniki sprzedaży

Jeśli chcesz poznać jedną ze skutecznych technik sprzedaży proponuję Ci zainteresowanie się możliwością współpracy z trendsetterami. Trendsetter to osoba, która ma duży wpływ na decyzje innych. Wyznaczają to, co aktualnie jest na topie. Na swoich blogach komentują dany produkt, a jak powszechnie wiadomo, ludzie kierują się opinią innych. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak stworzyć strategię marketingową?

Dobrą strategię marketingową należy przygotować na bazie dobrej diagnozy. Oto zestaw wskazówek, jak można to zrobić: Zastanów się, gdzie teraz jesteś, jak wygląda Twój biznes i jak się to ma do Twojego biznesplanu, który tworzyłaś na początku prowadzenia biznesu, jeśli nie masz biznesplanu, to zastanów się gdzie chciałabyś być teraz i w jaki sposób się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Zapraszam na webcast

Opublikowane w Webinar |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak zdobyć popularność w internecie, jeśli nie masz swojej listy i fanów na Facebooku? Case Study

Wiele osób, tworząc start-upy zaczyna od zera, nie mając baz klientów, ani żadnych osób zainteresowanych. Jest to problem, ponieważ realizując jakiś projekt, potrzebujesz listy i przynajmniej podstawowej bazy ludzi, która będzie Cię wspierać w tym co kreujesz. Kilka lat temu, tworząc bloga dla jednego  moich klientów, który miał bardzo małą bazę adresową. W internecie praktycznie […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , |