cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak zwiększyć sprzedaż

Jak wygląda Twój produkt? (fragm. eBooka)

– Czy wiecie jak wygląda najbardziej elementarna wymiana pomiędzy Wami, a klientem? – My mamy produkt, a klient pieniądze. Wymieniamy się dobrami. Klient bierze to co jest mu potrzebne w danym momencie, a my bierzemy pieniądze, które są nam potrzebne  – powiedział Roman, po krótkim namyśle – Dokładnie tak – potwierdziłam – a czy wiecie, […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Zanim skonstruujesz dobrą ofertę… – fragment najnowszego eBooka

Tomek i Roman byli bardzo zadowoleni i lekko zaskoczeni wynikami mojego ostatniego spotkania z handlowcami i Agatą, która zajmowała się w firmie marketingiem. Ich zdziwienie wiązało się przede wszystkim z tym, jak szybko udało mi się dotrzeć do członków zespołu i zaangażować ich we współpracę nad poprawieniem sprzedaży w firmie. Wyjaśniłam im, że udało się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jak powiększyć sprzedaż w firmie? – fragment najnowego eBooka

Budowanie kontaktu i porozumienia Postanowiłam zacząć od podstaw. Zawsze, gdy pracowałam z klientem musiałam najpierw poznać grupę odbiorczą i dowiedzieć się dokładnie jakie segmenty klientów obsługuje firma i co konkretnie stanowi dla nich problem, który chcą rozwiązać, jakich korzyści oczekują i w jaki sposób produkt klienta może te korzyści zaspokoić. Poprosiłam o kolejne spotkanie tym […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

UWAGA, kto wie?

Zacznę od truizmu. Są dwa rodzaje przekazów marketingowych, te które są zapamiętywane i te których Twoja percepcja nie koduje. Takie, które sprzedają i te, które mają zupełnie odwrotny skutek. Czy wiesz co jest zasadniczą różnicą? PRZYCIĄGAJĄCA OBIETNICA Składa się z 3 elementów: 3xR RZECZYWISTOŚĆ + REZULTAT + RYZYKO Co to oznacza? (więcej…)

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , |

Nagie modelki i potrzeba mocnego uderzenia

Czy nie masz wrażenia, że wszyscy toniemy w natłoku informacji? Przez internet przelewają się miliardy bitów sieczki, która próbuje się wedrzeć do Twojego mózgu. Oczywiście Twój umysł nauczył się radzić sobie z tą powodzią słów i postawił “strażników”, którzy przepuszczają tylko takie informacje, które  są dla Ciebie interesujące. Po drugiej stronie siedzą jednak zdolni marketerzy, którzy […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak zdobyć popularność w internecie, jeśli nie masz swojej listy i fanów na Facebooku? Case Study

Wiele osób, tworząc start-upy zaczyna od zera, nie mając baz klientów, ani żadnych osób zainteresowanych. Jest to problem, ponieważ realizując jakiś projekt, potrzebujesz listy i przynajmniej podstawowej bazy ludzi, która będzie Cię wspierać w tym co kreujesz. Kilka lat temu, tworząc bloga dla jednego  moich klientów, który miał bardzo małą bazę adresową. W internecie praktycznie […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , |