cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

marketing

Segmentacja rynku

Wyobraź sobie, że masz na stole pomieszany cukier i sól. Aby Twoje danie A, było smaczne potrzebujesz tylko cukier. Natomiast do dania B potrzebujesz sól. Musisz odseparować od siebie te dwa składniki, aby osiągnąć sukces (smaczne danie). Podobną sytuacja jest jeśli Twoja firma chce sprzedać produkt A i B. Załóżmy, że produkujesz słodkie truskawkowe lizaki i gorzkawe, bezcukrowe […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |

Agencja reklamowa – wszystko co musisz o niej wiedzieć

Zapraszam Cię do obejrzenia mojego kolejnego wideo, w którym opowiem o agencji reklamowej oraz o tym, jak lepiej inwestować w reklamę. Na początek zadam Ci pytanie: Co zrobić,  żeby nie naciągnąć się samemu,  momencie gdy korzystasz z agencji reklamowej? Istnieje pewne przeświadczenie, że gdy zgłaszamy się do agencji reklamowej, bądź marketingowej to tam są ludzie, […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |