cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

grupa docelowa

Segmentacja rynku docelowego

Jeśli nie wiesz do kogo kierujesz swój produkt, to tak jakbyś strzelał z łuku do nie wiedząc, gdzie znajduje się tarcza. Ponosisz ryzyko, że nie trafisz i nie oszukujmy się, nie wiedząc, gdzie jest cel, strzał w dziesiątkę jest bardzo, ale to bardzo mało prawdopodobny. Określenie segmentu rynku docelowego, czyli grupy osób, do której ma […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Segmentacja rynku

Wyobraź sobie, że masz na stole pomieszany cukier i sól. Aby Twoje danie A, było smaczne potrzebujesz tylko cukier. Natomiast do dania B potrzebujesz sól. Musisz odseparować od siebie te dwa składniki, aby osiągnąć sukces (smaczne danie). Podobną sytuacja jest jeśli Twoja firma chce sprzedać produkt A i B. Załóżmy, że produkujesz słodkie truskawkowe lizaki i gorzkawe, bezcukrowe […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |