cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Skoncentruj się na priorytetach w swojej firmie

Na próżno robić więcej, jeśli można osiągnąć to samo, robiąc mniej.

William Ockham

Na skali bezproduktywności można osiągnąć dwie skrajności. Po jednej znajduje się totalna bezczynność, a po drugiej wykonywanie pracy, dla pracy. Nieustanne zajmowanie się czymś stanowi często pretekst do unikania niezwykle ważnych, ale niewygodnych działań. A możliwości zajmowania się czymś są niemal nieograniczone! (Timothy Ferris) Dlatego zamiast zwiększać ilość zadań skoncentruj się na zwielokrotnieniu Twoich osiągnięć w tym samym czasie, czyli zwiększ swoją  efektywność.

Zanim to zrobisz musisz zrozumieć dwie zasady:

  1. Jeśli zajmujesz się rzeczą mało ważną, to oznacza, że tracisz czas, który mógłbyś poświęcić na zrobienie rzeczy ważnej.

  2. Jeśli jakieś zadanie wymaga wiele czasu, wcale nie staje się ważne tylko z tego powodu.

Pamiętaj, że wydajność jest uznawana za ważną, ale może być bezużyteczna, jeśli nie odnosi się do priorytetowych i najbardziej efektywnych czynności.

Jeśli uważasz, że potrzebujesz pomocy w tym obszarze, zapisz się na bezpłatną konsultację już dziś!

Comments

comments

 , , , , , , , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego...

Zamknij