cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Social Media Marketing

Każda firma, niezależnie od skali działalności, stoi przed takim samym wyzwaniem: jak zwiększyć grono odbiorców? Tradycyjna forma reklamy, jak spoty telewizyjne czy ogłoszenie w prasie są już dziś niewystarczające. Świat się zmienia, a sposób prowadzenia biznesu razem z  nim. Czy potrafisz temu sprostać?

Siła przekazu mediów społecznościowych z dani na dzień jest coraz większa. To właśnie social media są pierwszym narzędziem marketingowym, które umożliwiają nawiązanie interakcji z odbiorcami przekazów reklamowych, klientami czy każdą inną osobą, która odwiedza Twoją stronę branżową. Dlatego też, aktywny udział w tworzeniu funpage’u na Facebook’u czy pisanie krótkich notatek na Twitterze powinno stanowić nieodłączną część każdej kampanii reklamowej.

Social media wykorzystują aktywność potencjalnego klienta na portalach społecznościowych wobec produktu czy marki. Głównym działaniem tego zabiegu jest budowanie wizerunku marki. Takie kampanie tworzy się po to, żeby nawiązać relacje z klientem, zachęcić go do dzielenia się materiałami ze swoimi znajomymi. Skutkiem jest większa wiarygodność przekazywanych informacji, gdyż pochodzą one z zaufanego źródła.

Ty również możesz uatrakcyjnić swoją strategię marketingową i już dziś przyczynić się do zwiększenia zainteresowania swoją ofertą.

Jak? Poprzez social media!

Za pomocą krótkiego komunikatu, zaraź klienta swoją ideą. Zrób to przy użyciu prostych słów, aby mieć pewność, że odbiorca właściwie to zrozumie oraz aby mógł szybko zapamiętać Twój pomysł. Pamiętaj, że człowiek w trakcie  poszukiwania informacji, poszukuje kluczowych słów i fraz. A więc, nie kombinuj, słowa klucze to Twój sposób na odniesienie sukcesu.

Kolejnym etapem jest wybór grupy docelowej. Każdy z nas jest codziennie zasypywany różnymi ofertami. A przecież różnimy się od siebie wiekiem, zainteresowaniami, kulturą czy sytuacja życiową. A więc jak właściwie wybrać grupę docelową? Na to pytanie odpowiedź znajdziesz w tym artykule: Plan rozwoju firmy.

Ostatnim etapem jest znalezienie swojego miejsca w sieci. Ogrom wiadomości i reklam różnego rodzaju może zagłuszyć Twój przekaz. Postaraj się wybrać najkorzystniejszy czas i miejsce nadawania Twojego komunikatu. Tak, aby nie został on stłumiony przez inne reklamy.

Jeśli uważasz, że potrzebujesz pomocy w tym obszarze, zapisz się na bezpłatną konsultację już dziś!

Comments

comments

 , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategia marketingowa joint venture

Być możesz zastanawiasz się czasami jakie strategie marketingowe możesz jeszcze wykorzystać, aby zarabiać więcej w swojej firmie. Dzisiaj chcę Ci opowiedzieć...

Zamknij