cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Strategia marketingowa

Do elemBusiness situations-We made it yesentów strategii marketingu należą zasada numer 4 i 5 wg autorów książki Potęga kultowej marki to: Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki oraz Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów.

O co chodzi z tym słuchaniem chóru? Chórem są Twoi klienci, a to co mają Tobie do przekazania powinno Cię jak najbardziej zainteresować. Bądź otwarty i nie udawaj, że słuchasz. Klienci zauważają takie rzeczy. Nie należy słuchać tylko pochwał skierowanych w kierunku Twojego produktu czy też usługi. Zastanów się ile możesz poprawić dzięki otrzymanej krytyce? Może warto zwrócić uwagę na to, co polepszyć, z czego zrezygnować, aby Twoi klienci, Twoi ewangeliści  jeszcze bardziej cieszyli się z Twoich produktów.

Zorganizuj warsztaty, spotkanie, na którym poprosisz swoich obecnych klientów o opinię, poradę, dobrą wskazówkę.

Pamiętaj: potrzebujesz ewangelistów tak samo, jak oni potrzebują Ciebie. Dadzą Ci odwagę, pomogą podjąć ryzyko i sprawią, że Twoja marka będzie lepsza. Nie odtrącaj ich![1]

Zajmijmy się zasadą nr 5. Społeczność klientów to kluby, których członkami są Twoi klienci. Organizowanie spotkań to świetna okazja do budowania trwałych więzi z klientami oraz podwyższenia wyników sprzedaży. Dowiedz się czy wśród Twoich klientów są chętne osoby na tego typu spotkania.

Klub nie polega jednak tylko na spotkaniach, zalicza się tu również wysyłanie newsletterów.

Oczywiście warto zastanowić się nad niespodziankami czy też promocjami dla klientów, którzy najbardziej angażują się w rozwój Twojej firmy. Okazuj wdzięczność swoim klientom na każdym kroku.

Jeśli jesteś zainteresowany jak powiększyć sprzedaż wejdź na www.powiekszsprzedaz.pl i zapisz się na listę!


 

[1] M. W. Ragas, B. J. Bueno, Potęga kultowej marki, s. 117.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategia rozwoju produktu

Tworząc strategię rozwoju produktu musimy zastanowić się czy dana rzecz wywołuje uśmiech na twarzy klienta i czy jest w stanie...

Zamknij