Strategia marketingowa firmy
Na czym polega strategia marketingowa firmy? Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba poznać najpierw tajemnice samego marketingu.
Zapraszam Cię do zapoznania się z trzynastoma najważniejszymi tajemnicami, które opracował znany specjalista dziedziny marketingu – Jay Conrad Levinson w swojej książce Marketing partyzancki.
- Musisz z przekonaniem realizować plan marketingowy.
- Traktuj ten plan jako inwestycję.
- Zadbaj o konsekwencję w realizacji planu.
- Spraw, by klienci ufali Twojej firmie.
- Musisz być cierpliwy, aby utrzymać zaangażowanie.
- Musisz postrzegać marketing jako arsenał narzędzi.
- Musisz pamiętać, że zyski są efektem sprzedaży.
- Musisz starać się prowadzić firmę w sposób wygodny dla klientów.
- Uwzględnij element zadziwienia w swoim marketingu.
- Posługuj się miernikami, aby ocenić skuteczność stosowanych narzędzi.
- Stwórz klimat więzi pomiędzy Tobą a Twoim klientem.
- Naucz się być zależnym od innych firm i niech inne firmy będą zależne od Ciebie.
- Musisz umieć posługiwać się uzbrojeniem, czyli technologią.[1]
Aby zbudować dobrą strategię marketingową firmy należy wziąć pod uwagę te zasady. Zapraszam Cię do głębszej analizy mojego bloga, aby dowiedzieć się jak najwięcej na temat skutecznego marketingu.
Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.
[1] Jay C. Levinson, Marketing partyzancki. Gliwice 1998, s. 45.
Nie ma jeszcze komentarzy.