cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.
Arm with watering can watering dollar - plants

Strategie marketingowe cz.2

Dziś kolejna – zapowiadana część mówiąca o charakterystyce marketingu partyzanckiego. Strategie marketingowe  -każda z nich jest inna i jeśli chcesz mieć świadomość, która z nich jest dla Twojej firmy najlepsza. Tak jak ostatnio będę opierać się na książce Jaya Conrada Levinson’a  pt. „Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy”.

Jeśli nie zapoznałeś się jeszcze z poprzednimi wyznacznikami tego rodzaju marketingu przeczytaj ten artykuł: http://strategiarozwojufirmy.pl/strategie-marketingowe-4/

Kolejne cechy marketingu partyzanckiego.

  1. Marketing partyzancki jest skoncentrowany na współpracy z innymi, a nie na konkurowaniu z firmami.
  2. Ten rodzaj marketingu skoncentrowany jest na mieszaniu, łączeniu różnych środków marketingu. Zauważ, że strona www połączona z wysyłaniem newsletterów do klientów daje dużo więcej niż stosowanie tych strategii osobno.
  3. „Marketing partyzancki sugeruje koncentrację na ilości powiązań stworzonych każdego miesiąca”[1]. A nie tak jak marketing tradycyjny gdzie koncentrujesz się na policzaniu każdego miesiąca.
  4. Marketing ten wskazuje na korzyści płynące z nowoczesnej technologii i zachęca do korzystania z niej na każdym kroku. Nie można się tego bać!
  5. Aby wypromować własną działalność marketing partyzancki oferuje 100 różnych narzędzi, z czego połowa jest za darmo.
  6. Ten marketing nie odstrasza małych firm. Pokazuje w jaki sposób należy procować nad sobą i firmą oraz pozwala przejąć kontrolę nad tematem promowania własnego biznesu.

Jeśli uważasz, że ten rodzaj strategii marketingowej, jest dla Ciebie i chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.


[1] Jay Conrad Levinson. Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategie marketingowe cz.1

Każdy z nas wie, że marketing to nazwa, logo, reklama, plany rozwoju firmy, itp. Strategii marketingowych jest mnóstwo. Chciałabym dziś...

Zamknij