Strategie marketingowe cz.2
Dziś kolejna – zapowiadana część mówiąca o charakterystyce marketingu partyzanckiego. Strategie marketingowe -każda z nich jest inna i jeśli chcesz mieć świadomość, która z nich jest dla Twojej firmy najlepsza. Tak jak ostatnio będę opierać się na książce Jaya Conrada Levinson’a pt. „Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy”.
Jeśli nie zapoznałeś się jeszcze z poprzednimi wyznacznikami tego rodzaju marketingu przeczytaj ten artykuł: http://strategiarozwojufirmy.pl/strategie-marketingowe-4/
Kolejne cechy marketingu partyzanckiego.
- Marketing partyzancki jest skoncentrowany na współpracy z innymi, a nie na konkurowaniu z firmami.
- Ten rodzaj marketingu skoncentrowany jest na mieszaniu, łączeniu różnych środków marketingu. Zauważ, że strona www połączona z wysyłaniem newsletterów do klientów daje dużo więcej niż stosowanie tych strategii osobno.
- „Marketing partyzancki sugeruje koncentrację na ilości powiązań stworzonych każdego miesiąca”[1]. A nie tak jak marketing tradycyjny gdzie koncentrujesz się na policzaniu każdego miesiąca.
- Marketing ten wskazuje na korzyści płynące z nowoczesnej technologii i zachęca do korzystania z niej na każdym kroku. Nie można się tego bać!
- Aby wypromować własną działalność marketing partyzancki oferuje 100 różnych narzędzi, z czego połowa jest za darmo.
- Ten marketing nie odstrasza małych firm. Pokazuje w jaki sposób należy procować nad sobą i firmą oraz pozwala przejąć kontrolę nad tematem promowania własnego biznesu.
Jeśli uważasz, że ten rodzaj strategii marketingowej, jest dla Ciebie i chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.
[1] Jay Conrad Levinson. Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy.
Nie ma jeszcze komentarzy.