cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Strategia rozwoju firmy – od czego zacząć?

Wyobraź sobie sytuację, gdy chcesz zbudować dom, ale nie masz ani wizji, ani celu jak miałby ten dom wyglądać, ile mieć pokoi, gdzie być usytuowany. Większość osób powie: nie da się tak zbudować domu! Okazuje się, że wielu przedsiębiorców zaczyna i próbuje prowadzić swój biznes bez wizji.

Jeśli chcesz stworzyć strategię rozwoju firmy, najpierw potrzebna jest Ci wizja, której rolą jest określenie dokąd zmierzasz, zainspirowanie Ciebie i Twoich współpracowników i partnerów do działania. Jest też bazą do zbudowania strategii marketingowej firmy.

strategia rozwojuAby stworzyć wizję potrzebujesz znaleźć odpowiedź na pięć pytań:

  1. Jaka jest Twoja misja?
  2. Czym jest Twój biznes?
  3. Kto jest Twoim klientem?
  4. Jaką tworzysz wartość dla swoich klientów?
  5. Jak ma wyglądać Twój biznes w przyszłości?

Gdy znasz odpowiedź na te pięć pytań o wiele łatwiej jest Ci zbudować później strategię rozwoju biznesu, ponieważ wiesz dokąd zmierzasz.

Jeśli na przykład prowadzisz biznes ekologiczny i sprzedajesz zdrową żywność Twoja wizja w skróconej formie mogłaby brzmieć następująco:

  1. Moją misją jest budowanie świadomości zdrowia wśród moich klientów i zarażanie ich pasją do zdrowego życia poprzez oferowanie im wspaniałych, pysznych i najwyższej jakości spożywczych produktów prozdrowotnych.
  2. Mój biznes to sklep internetowy, w którym sprzedaję zdrowe produkty.
  3. Moim klientem są osoby, które cenią sobie zdrowe odżywianie i chcą inwestować czas i pieniądze w używanie produktów najwyższej jakości.
  4. Daję klientom najlepsze, sprawdzone produkty prozdrowotne, które są jednocześnie smaczne i wartościowe. Dzięki temu moi klienci odzyskują zdrowie i unikają chorób w przyszłości.
  5. Mój biznes rozrośnie się do kilku sklepów stacjonarnych ze zdrową żywnością, oprócz tego będę robić szkolenia dla moich klientów ze zdrowego trybu życia oraz z prozdrowotnego gotowania.

W wideo wyjaśniam dokładnie, jak możesz zbudować taką wizję i co dzięki temu zyskasz. Przytaczam również ciekawe studium przypadku.

Obejrzyj wideo i napisz w komentarzach w jaki sposób Ty stworzyłeś wizję swojego biznesu?

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Jakie pytania powinieneś zadać?

Mogłoby się wydawać, że rynek szkoleniowy oferuje mnóstwo szkoleń i gotowych rozwiązań, a zwłaszcza ten, który proponuje edukację dla przedsiębiorców....

Zamknij