7 sprawdzonych sposobów: Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? WEBINAR
Rozwijanie firmy to w dużej mierze wypadkowa systematycznej pracy, wiedzy na temat biznesu, właściwej postawy przedsiębiorcy, polegającej na chęci stałego budowania siebie oraz własnej firmy.
Wiele osób zadaje pytania: Co mam zrobić, żeby mój biznes dobrze prosperował?
Podczas webinaru omówię 7 sprawdzonych sposobów, które pozwolą Ci tak poukładać swój biznes, abyś już wkrótce mógł zobaczyć pierwsze efekty. Dowiesz się:
- Dlaczego zrozumienie jakie oczekiwania mają Twoi klienci jest tak istotne. Są 3 pytania, które zadają sobie ludzie, widząc Twoją ofertę: Co ja z tego będę miał? Co mnie to obchodzi? I co z tego? Każdy z nas jest bardzo zajęty i trudno jest nam zwrócić uwagę na cokolwiek, dopóki sami nie uznamy, że jest to nam potrzebne.
- Po co warto budować listę? Kiedyś powiedziałam jednemu z moich klientów, jeżeli już teraz przed rozpoczęciem prowadzenia firmy rozpoczniesz budowanie swojej listy, to za rok, dwa będziesz mógł ot tak po prostu rozpocząć sprzedaż i unikniesz wielu problemów, z którymi zmagają się przedsiębiorcy na starcie. Unikniesz głównie braku klientów i zbyt małych przychodów.
- Co mam na myśli mówiąc, że ważne jest budowanie relacji z klientami? Lista, nawet największa, do której nie wysyłasz regularnych wiadomości jest bardzo mało przydatna. Wielu ludzi już po miesiącu zapomina, że się do Ciebie zapisało. Regularnie utrzymuj kontakt z Twoimi klientami, a gdy przyjdzie czas, skorzystają z Twojej oferty.
- Co można zrobić, żeby Twoi klienci chcieli od Ciebie kupować? Zostań ekspertem w dziedzinie, w której się specjalizujesz i dawaj im wiedzę, która pozwoli jak najlepiej skorzystać z Twojego produktu, a Tobie wypozycjonować się jako ekspert.
- Jak możesz znaleźć mało kosztowne formy reklamy? Nie sztuką jest wydać 100 tys zł na reklamy i pozyskać klientów. Sztuką jest zrobić 6 mailingów do listy – za darmo – i zarobić 36 tys zł. To jeden z przykładów na to, że marketing wcale nie musi być kosztowny, aby był skuteczny.
- Jak USP oraz wyróżnienie Twojej oferty może wpłynąć na Twój marketing? Znam firmy, które dzięki swojej unikalności mają bardzo niskie koszty reklamy, a zarabiają sporo. Dobrze zbudowana unikalność może sprawić, że Twój marketing będzie minimalny a efekty spore.
- Co jeśli uwierzysz, że się uda? Wielu przedsiębiorców nie docenia ważnego czynnika, związanego z własnym rozwojem osobistym. Według mnie to jest podstawa. Właściwe nastawienie oraz chęć ciągłego uczenia się, a także wiara w powodzenie to elementy, które mają decydujący wpływ na to czy Twoja firma się rozwinie i czy będziesz w przyszłości człowiekiem sukcesu.
Jak możesz znaleźć więcej sposobów na sukces?
Weź udział w webinarze, który odbędzie się 24 lipca o g. 19:00.
Zapisz się tutaj, żeby poznać więcej szczegółów na temat wyżej omówionych obszarów rozwoju biznesu.
Nie ma jeszcze komentarzy.