cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

7 sprawdzonych sposobów: Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? WEBINAR

Rozwijanie firmy to w dużej mierze wypadkowa systematycznej pracy, wiedzy na temat biznesu, właściwej postawy przedsiębiorcy, polegającej na chęci stałego budowania siebie oraz własnej firmy.

Wiele osób zadaje pytaniaCo mam zrobić, żeby mój biznes dobrze prosperował?

Podczas webinaru omówię 7 sprawdzonych sposobów, które pozwolą Ci tak poukładać swój biznes, abyś już wkrótce mógł zobaczyć pierwsze efekty. Dowiesz się:

  1. Dlaczego zrozumienie jakie oczekiwania mają Twoi klienci jest tak istotne. Są 3 pytania, które zadają sobie ludzie, widząc Twoją ofertę: Co ja z tego będę miał? Co mnie to obchodzi? I co z tego? Każdy z nas jest bardzo zajęty i trudno jest nam zwrócić uwagę na cokolwiek, dopóki sami nie uznamy, że jest to nam potrzebne.
  2. Po co warto budować listę? Kiedyś powiedziałam jednemu z moich klientów, jeżeli już teraz przed rozpoczęciem prowadzenia firmy rozpoczniesz budowanie swojej listy, to za rok, dwa będziesz mógł ot tak po prostu rozpocząć sprzedaż i unikniesz wielu problemów, z którymi zmagają się przedsiębiorcy na starcie. Unikniesz głównie braku klientów i zbyt małych przychodów.
  3. Co mam na myśli mówiąc, że ważne jest budowanie relacji z klientami? Lista, nawet największa, do której nie wysyłasz regularnych wiadomości jest bardzo mało przydatna. Wielu ludzi już po miesiącu zapomina, że się do Ciebie zapisało. Regularnie utrzymuj kontakt z Twoimi klientami, a gdy przyjdzie czas, skorzystają z Twojej oferty.
  4. Co można zrobić, żeby Twoi klienci chcieli od Ciebie kupować? Zostań ekspertem w dziedzinie, w której się specjalizujesz i dawaj im wiedzę, która pozwoli  jak najlepiej skorzystać z Twojego produktu, a Tobie wypozycjonować się jako ekspert.
  5. Jak możesz znaleźć mało kosztowne formy reklamy? Nie sztuką jest wydać 100 tys zł na reklamy i pozyskać klientów. Sztuką jest zrobić 6 mailingów do listy – za darmo – i zarobić 36 tys zł. To jeden z przykładów na to, że marketing wcale nie musi być kosztowny, aby był skuteczny.
  6. Jak USP oraz wyróżnienie Twojej oferty może wpłynąć na Twój marketing? Znam firmy, które dzięki swojej unikalności mają bardzo niskie koszty reklamy, a zarabiają sporo. Dobrze zbudowana unikalność może sprawić, że Twój marketing będzie minimalny a efekty spore.
  7. Co jeśli uwierzysz, że się uda? Wielu przedsiębiorców nie docenia ważnego czynnika, związanego z własnym rozwojem osobistym. Według mnie to jest podstawa. Właściwe nastawienie oraz chęć ciągłego uczenia się, a także wiara w powodzenie to elementy, które mają decydujący wpływ na to czy Twoja firma się rozwinie i czy będziesz w przyszłości człowiekiem sukcesu.

Jak możesz znaleźć więcej sposobów na sukces?

Weź udział w webinarze, który odbędzie się 24 lipca o g. 19:00.

Zapisz się tutaj, żeby poznać więcej szczegółów na temat wyżej omówionych obszarów rozwoju biznesu.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Plan rozwoju firmy

Jeżeli chcesz zbudować plan rozwoju firmy, sprzedajesz swoje produkty, musisz wiedzieć jaka jest twoja grupa docelowa. Określenie jej jest nieodłącznym...

Zamknij