Agencja reklamowa – wszystko co musisz o niej wiedzieć
Zapraszam Cię do obejrzenia mojego kolejnego wideo, w którym opowiem o agencji reklamowej oraz o tym, jak lepiej inwestować w reklamę.
Na początek zadam Ci pytanie: Co zrobić, żeby nie naciągnąć się samemu, momencie gdy korzystasz z agencji reklamowej?
Istnieje pewne przeświadczenie, że gdy zgłaszamy się do agencji reklamowej, bądź marketingowej to tam są ludzie, którzy znają się na reklamie i sprawią, że Twoja sprzedaż będzie rosła. Nic bardziej mylnego. Wiele agencji nie jest przeszkolonych, żeby robić dobry marketing. Ich zadaniem jest przygotowanie materiałów adekwatnych pod Twoją własną strategię i wizję. W momencie kiedy prowadzisz własny biznes i nie masz takiej wiedzy, nie potrafisz przygotować adekwatne informacji, które trzeba wysłać do agencji, to możesz się spodziewać, że dostaniesz materiał adekwatny do Twojej niewiedzy.
W większość agencji reklamowych nie znajdziesz osób, które znają się na neurolingwistyce i potrafią zrozumieć w jaki sposób stworzyć strukturę informacji, żeby była ona bardziej efektywna. Są tam osoby, które potrafią przyzwoicie, graficznie przygotować ulotkę, reklamę.
W przypadku przeciętnej reklamy mało kto wie o pewnych szczegółach, które należy absolutnie przedsięwziąć, żeby można było sprawdzić efektywność.
Co może być rozwiązaniem, żeby samemu się nie naciągnąć, korzystając z agencji reklamowej?
Przede wszystkim pracę nad reklamą trzeba zacząć od początku:
- Musisz wiedzieć jaka jest wizja rozwoju Twojego biznesu, jakie masz cele.
- Musisz Precyzyjne zrozumienie kim jest Twój klient.
- Musisz zrobić diagnozę swojej firmy.
- Musisz wykreować produkt adekwatny do potrzeb klientów.
Z tak zebranym materiałem możesz udać się do agencji marketingowej, która będzie w stanie na tej podstawie przygotować ulotki itp.
Na tym właśnie polega nieporozumienie. Przedsiębiorcy nie mają przychodów jakie chcieliby osiągnąć, bo pomijają ten etap, a na tym bazuje mój program UpMarketing. Chcę pomóc klientom uniknąć sytuacji, w której inwestują masę pieniędzy, a efektów nie ma.
Zajmijmy się kolejną ważną kwestią. Jak odróżnić dobrą agencję reklamową od złej?
- Po pierwsze to Ty musisz zacząć znać się na marketingu.
- Po drugie zwróć uwagę czy osoba w agencji zadaje Ci wiele pytań. Czy to są pytania o cele kampanii, o grupę docelową, o produkt, dodatkowo musi zapytać Cię o konkurencję.
- Po trzecie agencja powinna testować reklamę, zrobić kilka ulotek i zobaczyć, która przynosi większe efekty.
Teraz już wiesz, co musisz przygotować i zacznij testować, aby samemu przekonać się czy dana reklama przyniesie Ci nowych klientów.
Z powyższymi wskazówkami będzie Ci dużo łatwiej korzystać z pomocy agencji reklamowej czy marketingowej.
Jeśli uważasz, że potrzebujesz pomocy w tym obszarze, zapisz się na bezpłatną konsultację już dziś!
Nie ma jeszcze komentarzy.