cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Poznaj najnowsze strategie marketingowe dla Twojej firmy

Model-DISC-D3-pl

Co musisz wiedzieć, żeby utrzymać tendencję wzrostową swojej firmy.

Istnieje wielkie pragnienie przedsiębiorców, które generuje dla nich niezaprzeczalnie jeden z największych problemów. Jako młody chłopak pomagałem rodzicom w mikro biznesie, potem pracowałem jako szeregowy pracownik, a potem lider w międzynarodowej korporacji IT, następnie działałem jako trener i wspólnik przy dużych projektach biznesowych, a teraz rozwijam franczyzę międzynarodowej firmy. Po latach doświadczeń widzę, że największym […]

Opublikowane#w#Analiza kompetencji, Coaching biznesowy, Coaching indywidualny, Coaching menedżerski, Test DISC D3 BAI#|#

 Otagowane#, , , , , , , #|#

Rozmowa-z-Nadią-Waszkiewicz-ekspertem-w-dziedzinie-eksportu

Export – budowanie strategii i wprowadzenie produktów na nowe rynki

Zapraszam Was do obejrzenia wywiadu z Nadią Waszkiewicz, która opowie na czym polega jej zawód, jak ważne jest rozeznanie rynku oraz wyznaczenie grupy docelowej, gdy chcemy wprowadzić nowy produkt / usługę. Dowiesz się również jakie wyniki można osiągnąć dzięki dobrze wyznaczonym celom i przemyślanym działaniom. Dlaczego warto wchodzić na rynki exportowe? Podjęcie decyzji o wejściu […]

Opublikowane#w#Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy#|#

 

marka osobista

Silna marka osobista

Dziś przed Tobą ostatni artykuł z cyklu “Czym jest marka osobista”. Gościnnie, dawkę wiedzy, przygotowała dla Ciebie Anna Nitkiewicz-Jankowska, która jest ekspertem w dziedzinie budowania marki osobistej. Wprowadzenie nowej marki niewiele się różni od przedstawienia znajomego na przyjęciu – jeśli jest odpowiednio ubrany, zostanie zaakceptowany, a jeśli jest indywidualnością, na pewno zostanie to odnotowane (Tim […]

Opublikowane#w#Zobacz inne#|#

 Otagowane#, , #|#

A studio shot of a businessman holding out a blank business card. Room for text, or your own message.

Trzy płaszczyzny procesu budowania marki osobistej

Dzisiejszy artykuł przygotowała specjalnie dla Ciebie Anna Nitkiewicz-Jankowska, ekspert w dziedzinie budowania marki osobistej. Zachęcam do lektury! Marka osobista towarzyszy Ci każdego dnia, jest nieodzownym elementem Ciebie, bez względu na to czy jesteś tego świadomy/-a czy też nie. Marka osobista jest Twoją wizytówką, która bardzo wiele mówi o Tobie wszystkim otaczającym Cię odbiorcom. Dlatego tak […]

Opublikowane#w#Zobacz inne#|#

 Otagowane#, , #|#

Close up of man hand drawing success strategy plan

Marka osobista a inteligencja emocjonalna

Marka osobista jest wiązką wartości, które stanowią Twoją tożsamość. Marka jest czymś, co chcemy przekazać otoczeniu. Jest cennym aktywem, który możemy wykorzystywać do wielu rzeczy. Otwiera wiele nowych możliwości, dzięki niej stajesz się rozpoznawalny,
a to sprawia, że poczucie bezpieczeństwa Twoich klientów rośnie, co przekłada się na wzrost sprzedaży. Dodatkowo, silna marka skraca proces decyzyjny odbiorców, którzy wybierają Twoje produkty/usługi.

20% – taką część marki osobistej widzi otoczenie, jednak to, co niewidoczne, to fundament, który należy zbudować, podejmując konkretne kroki.

Na markę osobistą składa się wiele rzeczy, od misji i wizji, przez wartości, do skutecznych narzędzi, które pomagają w jej kreowaniu.

Znalezienie drogi do stworzenia marki osobistej wcale nie jest proste. Jest to związane ze zrozumieniem, kim jestem i jak chcę, aby inni mnie odbierali, a następnie jaka jest wizja mojego życia, a także jakie cele chcę zrealizować. Warto pamiętać, że marka osobista musi być spójna z Twoim wewnętrznym „ja”. Przy budowaniu własnej marki należy także zwrócić uwagę na umiejętność zarządzania własnymi emocjami i to, jak wpływają one na wizerunek.

Od czego zacząć? Jakie są poszczególne kroki? Dlaczego inteligencja emocjonalna jest ważna w procesie budowania marki? Jakie narzędzia będą odpowiednie?

Jeśli właśnie takie pytania krążą Ci po głowie – zapoznaj się z tym, co przygotowałam dla Ciebie wraz z Anną Nitkiewicz-Jankowską.

Wspaniały produkt, płyta DVD, która łączy w sobie wiedzę na temat budowania marki osobistej oraz wiedzę dotyczącą inteligencji emocjonalnej.

Zawarte w niej 7 kroków pozwoli Ci:

  • zrozumieć, czym jest i do czego będzie Ci potrzebna marka osobista,
  • ustalić misję i wizję marki,
  • określić wartości, które są dla Ciebie ważne oraz określić cel marki,
  • uświadomić, jak ważna jest pewność siebie w procesie rozwijania własnej marki,
  • nauczyć się kontroli emocji podczas komunikacji z innymi ludźmi,
  • odblokować lęk i inne emocje, które mają wpływ na wizję Twojej marki,
  • wyjaśnić, jaki wpływ mają emocje na to, jak inni postrzegają Ciebie,
  • przećwiczyć narzędzia, które pomogą Ci wykreować wizerunek osobisty
    i zapanować nad elementami zewnętrznymi,
  • ustalić strategię marki osobistej.

Skorzystaj z promocyjnej ceny płyty. Wejdź na: http://strategiarozwojufirmy.pl/produkt/7-krokow-do-silnej-marki-osobistej-plyta-dvd/ i  zacznij świadomie pracować nad swoją marką osobistą! Możesz również skorzystać z pakietu, który umożliwi Ci konsultację z ekspertem w dziedzinie marki osobistej: http://strategiarozwojufirmy.pl/produkt/7-krokow-do-silnej-marki-osobistej-plyta-dvd-1-spotkanie/

Pamiętaj, że płyta stanowi wskazówki, jakie kroki należy realizować, aby móc zbudować silną markę – taką która będzie za nas pracowała, wtedy, kiedy my będziemy realizowali swoje marzenia!

Opublikowane#w#Zobacz inne#|#

 Otagowane#, , #|#

facebook

13 kroków, aby Facebook przynosił efekty, cz. 3.

W poprzednich dwóch postach dałam Ci 9 wskazówek, które sprawdzają się wprowadzeniu Facebooka. Dziś kolej na ostatnie cztery kroki, do tego aby Facebook przynosił efekty.

  1.   Reklama na Facebooku jest czymś co pozwoli dotrzeć Ci do osób, które nawet o Tobie jeszcze nie słyszały. Tworząc płatne reklamy, możesz wybrać grupę docelową (jest to bardzo istotne i wspominałam o tym kilkakrotnie na moim blogu), możesz zaznaczyć teren (jeśli prowadzisz np. krótkie warsztaty, informacja o nich trafi do osób z danego obszaru, bliższego miejsca warsztatów). Jedynym minusem reklam jest to, że są płatne, jednak pozwoli Ci to pozyskać nowe osoby, które zainteresują się Twoim fan page’m.
  2.   Odkąd Facebook umożliwił nagrywanie krótkich filmików stały one się bardzo popularne. Dlaczego tego nie wykorzystać? Statystyki mówią, że powinny być to bardzo krótkie filmiki, trwające do 12- 15 sekund. Co możesz w nich zawrzeć? Możesz na przykład przywitać się ze swoimi fanami i powiedzieć czym dziś będziesz się zajmować, albo możesz zaprosić ich na premierę Twojej usługi/ produktu. Możesz też zapytać ich o opinię.
  3.   W powyższych krokach kilkakrotnie wskazywałam na to, że zdjęcia, grafiki jako pierwsze przykuwają uwagę. Skąd jednak je pozyskać? To proste. Wpisz w Google „free images”, „darmowe grafiki” i przeszukaj zaproponowane strony. Jeśli od dłuższego czasu zastanawiasz się, którą grafikę wybrać, która z nich bardziej spodoba się Twoim klientom – zapytaj ich o to. Zamieść zdjęcia na Facebooku i poproś swoich fanów o to, aby dali „lubię to” przy tej grafice, która im się bardziej podoba czy budzi w nich większe emocje. Wszystko zależy od kontekstu i do czego chcesz je wykorzystać.
  4.   Jeśli Twoje posty ciągle mają słaby zasięg nie bój się pytać o porady. Niekoniecznie na Facebooku, ponieważ mało kto ma czas, aby odpisać Ci dłuższą odpowiedź na pytanie. Zapytaj osoby, które mają wiedzę, poszukaj artykułów, lub umów się na konsultację z ekspertem od marketingu. Na ogół jest tak, że inni, zwłaszcza specjaliści widzą coś czego sami nie dostrzegam. Może być to najcenniejszą radą i podpowiedzią, aby wzbudzić zainteresowanie innych Twoim fan page’m.

Dotarliśmy do końca cyklu trzech artykułów dotyczących tego, jak rozwinąć swój fan page na Facebooku. Teraz kolej na Ciebie. Rozwiń własną strategię publikowania postów i pozyskuj nowe osoby, które zainteresują się Twoją marką. Jeśli chcesz zapoznać się z poprzednimi artykułami kliknij na pierwszy lub drugi artykuł.

Jeśli uważasz, że potrzebujesz pomocy –  zapisz się na bezpłatną konsultację.

Opublikowane#w#Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe#|#

 Otagowane#, #|#