cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jak podnieść sprzedaż

Zastanawiasz się jak zwiększyć wartość postrzeganą produktu a tym samym jak podnieść sprzedaż?

Zwróć uwagę na wymienione czynniki a z pewnością zauważysz same korzyści! Zadaj sobie pytania pomocnicze, które znajdziesz w poniższych elementach i popracuj nad sposobem stosowania ich w swoich ofertach czy prezentacjach.

◦     Obietnica korzyści – jak reklamowany produkt odmieni życie klienta? Jakie są jego możliwości praktyczne? Co sprawia, że jest jedyny w swoim rodzaju?

◦     Dowody – WOK (Wielka Obietnica Korzyści) oddziałuje na postrzeganie tylko wtedy, gdy odbiorca w nią wierzy. Musisz udowodnić to, co mówisz!

◦     Autorytet osoby sprzedającej produkt – dlaczego klient powinien zaufać sprzedawcy i słuchać, kiedy on mówi i pisze?

◦     Reputacja firmy – co wyróżnia firmę sprzedającą ten produkt od innych firm i dlaczego warto wybrać właśnie tę?

◦     Włożony wysiłek – jak powstał produkt? Jaki nakład pracy, siły roboczej i inwestycji był konieczny do jego stworzenia?

◦     Relacje znajomych – jak produkt już odmienił życie osób takich jak sam czytelnik-potencjalny klient?

◦     Sposób prezentacji ceny – jeśli to prawda, pokaż starą cenę, która była wyższa i która tego i tego dnia powróci. Dopiero teraz pokaż cenę ostateczną!

◦     Powody obniżek cen – dlaczego cena będzie wyższa? Zasugeruj, że najlepszy moment do zakupu jest teraz.

◦     Relacje osób znanych  lub celebrytów– dlaczego osoby rozpoznawalne zachwalają ten produkt? Na ten temat możesz przeczytać więcej tutaj >>

Powyższe wskazówki pozwolą ci uniknąć zastanawiania się jak podnieść sprzedaż. Pamiętaj jednak, że tylko wdrożone metody przynoszą określone rezultaty.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Edukacja klientów przez internet cz.2

Tak jak obiecałam, dziś druga część tego, co wartościowego możesz dać swoim klientom, aby wzbudzić w nich ciekawość i zwiększyć...

Zamknij