Jak więcej sprzedawać?
Dziś, tak jak obiecałam, zapoznam Was z kolejną zasadą, która poprowadzi Twoją markę do stania się potęgą kultową.
Zasada ta to: Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja.
Co mieli na myśli autorzy Potęgi kultowej marki? Po pierwsze to, że odwaga równa się z przełamywaniem ograniczeń, odwróceniem się od tłumów, a czasami nawet z podjęciem ryzyka wedle reguły „wszystko, albo nic” . Ponadto, aby nauczyć się jak więcej sprzedawać, trzeba rozważyć kwestię postawienia wszystkiego na jedną kartę.
Zastanów się czy potrafisz zaoferować swoim klientom coś, czego się nie spodziewają?
Drugą kwestią jest determinacja. Czy dążysz do celu pomimo przeciwności losu? Autorzy książki zalecają: Zawsze kwestionuj to, co obiegowa opinia mówi na temat Twojej marki. Staraj się przełamywać tę opinię. Bądź odważny. Bądź wytrwały. Bądź inny niż reszta. Obiegowa opinia jest dobra dla konformistów, a kultowe marki należą do nonkonformistów. Przyjmij to, co wydaje się nie do zaakceptowania[1].
Musisz zaufać swojej intuicji i podjąć odpowiednie działania. Nie poddawaj się nigdy, bo „Co nie zabija, to hartuje”.
Aby więcej sprzedawać oraz budować kultową markę, bądź oryginalny i odważny w swoich działaniach.
Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.
[1] B. J. Bueno, M. W. Ragas, Potęga kultowej marki, 2002, s. 68.
Nie ma jeszcze komentarzy.