cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Prawidłowa obsługa klienta

 

Dzisiaj chce powiedzieć o prawidłowej obsłudze klienta. Przemyślany system obsługi klienta pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu.

Oglądają wideo dowiesz się co może Cię czekać jeśli obsługa klient nie do końca jest przemyślana ;-)

Zachęcam Cię do zrobienia dwóch rzeczy. Po pierwsze stwórz szablon ofert, żebyś wiedział jakie masz ceny, co oferujesz. Po drugie rozpisz procedurę kontaktowania się z klientami. Co musisz zrobić na początku? Co potem itd. W taki sposób nic ci nie umknie.

Kolejną ważną rzeczą jest posiadanie formularza zamówienia, w którym notujesz rzeczy związane z zamówieniem klienta. Taki formularz może, a nawet powinien wypełnić klient. Aby wszystko było jasne, przejrzyste i zrozumiałe.

Oprócz oszczędności czasu, da Ci to również komfort psychiczny.

Musisz zdawać sobie sprawę z tego, że jeśli dopiero rozwijasz biznes, potrzebujesz więcej czasu, aby zorientować się co po kolei robisz w trakcie obsługi klienta. Warto również co jakiś odświeżać taki system. A dzięki temu będziesz mógł rozwijać swój biznes z powodzeniem.

Jeśli uważasz, że mogę pomóc Ci w rozwoju firmy zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
2016-08-31_1744
Emocje w reklamie

W poprzednich artykułach pisałam o tym, że emocje są bardzo istotną kwestią w reklamie. Trzeba wiedzieć, jakie chcemy wywołać w...

Zamknij