Prawidłowa obsługa klienta
Dzisiaj chce powiedzieć o prawidłowej obsłudze klienta. Przemyślany system obsługi klienta pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu.
Oglądają wideo dowiesz się co może Cię czekać jeśli obsługa klient nie do końca jest przemyślana ;-)
Zachęcam Cię do zrobienia dwóch rzeczy. Po pierwsze stwórz szablon ofert, żebyś wiedział jakie masz ceny, co oferujesz. Po drugie rozpisz procedurę kontaktowania się z klientami. Co musisz zrobić na początku? Co potem itd. W taki sposób nic ci nie umknie.
Kolejną ważną rzeczą jest posiadanie formularza zamówienia, w którym notujesz rzeczy związane z zamówieniem klienta. Taki formularz może, a nawet powinien wypełnić klient. Aby wszystko było jasne, przejrzyste i zrozumiałe.
Oprócz oszczędności czasu, da Ci to również komfort psychiczny.
Musisz zdawać sobie sprawę z tego, że jeśli dopiero rozwijasz biznes, potrzebujesz więcej czasu, aby zorientować się co po kolei robisz w trakcie obsługi klienta. Warto również co jakiś odświeżać taki system. A dzięki temu będziesz mógł rozwijać swój biznes z powodzeniem.
Jeśli uważasz, że mogę pomóc Ci w rozwoju firmy zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.