cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak zwiększyć sprzedaż

Biznes dla początkujących

Komunikacja z klientem to narzędzie marketingu bezpośredniego oraz okazja do budowy relacji lub sprzedaży. Teraz już nie tylko komunikujemy się w celu tworzenia relacji z klientami, ale również, aby współtworzyć z nimi produkty oraz zbierać opinie o tych, które istnieją. Stały kontakt z klientem to sprawa nadrzędna, jeśli chcemy rzeczywiście odnieść sukces w biznesie. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy |

 Otagowane , , |

Strategie marketingowe – promocje

W cukierni zauważasz talerzyk z ciasteczkami. Wszystkie mają taką samą cenę. Tylko jedno z nich jest z kolorową posypką. Ma w sobie kuszący dodatek, który przyciąga klientów. Podobnie powinno być z jedną ze strategii marketingowych, czyli promocjami. (więcej…)

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , |

Strategia marketingowa joint venture

Być możesz zastanawiasz się czasami jakie strategie marketingowe możesz jeszcze wykorzystać, aby zarabiać więcej w swojej firmie. Dzisiaj chcę Ci opowiedzieć o joint venture marketingowym. Jest to świetna metoda, która nie wymaga zbyt dużych nakładów finansowych, a może Ci przynieść bardzo dobre wyniki. Joint venture polega na tym, aby znaleźć partnera biznesowego, który sprzedaje swoje produkty […]

Opublikowane w Szkolenia dla przedsiębiorców, Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , |

Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? 7 sprawdzonych sposobów WEBINAR

Nie jesteś zadowolony z szybkości rozwoju Twojego biznesu? Masz zbyt mało klientów? Klienci nie zamawiają tyle, ile byś oczekiwał? Rozwiąż problem, z którym boryka się wielu właścicieli firm takich jak Twoja. Podczas tego wystąpienia wyjaśnię 7 najważniejszych praw, które pozwolą Ci sprawdzić, co konkretnie możesz zmienić w firmie, aby zdobyć więcej klientów. (więcej…)

Opublikowane w Szkolenia dla przedsiębiorców, Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , |

Jakie pytania powinieneś zadać?

Mogłoby się wydawać, że rynek szkoleniowy oferuje mnóstwo szkoleń i gotowych rozwiązań, a zwłaszcza ten, który proponuje edukację dla przedsiębiorców. Wystarczy rozejrzeć się dookoła, żeby znaleźć szkolenia typu „7 niezawodnych technik sprzedaży” i tak dalej. Jednak coś sprawia, że statystyki pozostają bez zmian. 96% firm, jest zamykanych w ciągu pierwszych 10 lat działalności. To oznacza, […]

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , , |