cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

marketing strategia

Jak wygląda Twój produkt? (fragm. eBooka)

– Czy wiecie jak wygląda najbardziej elementarna wymiana pomiędzy Wami, a klientem? – My mamy produkt, a klient pieniądze. Wymieniamy się dobrami. Klient bierze to co jest mu potrzebne w danym momencie, a my bierzemy pieniądze, które są nam potrzebne  – powiedział Roman, po krótkim namyśle – Dokładnie tak – potwierdziłam – a czy wiecie, […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Zanim skonstruujesz dobrą ofertę… – fragment najnowszego eBooka

Tomek i Roman byli bardzo zadowoleni i lekko zaskoczeni wynikami mojego ostatniego spotkania z handlowcami i Agatą, która zajmowała się w firmie marketingiem. Ich zdziwienie wiązało się przede wszystkim z tym, jak szybko udało mi się dotrzeć do członków zespołu i zaangażować ich we współpracę nad poprawieniem sprzedaży w firmie. Wyjaśniłam im, że udało się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jak powiększyć sprzedaż w firmie? – fragment najnowego eBooka

Budowanie kontaktu i porozumienia Postanowiłam zacząć od podstaw. Zawsze, gdy pracowałam z klientem musiałam najpierw poznać grupę odbiorczą i dowiedzieć się dokładnie jakie segmenty klientów obsługuje firma i co konkretnie stanowi dla nich problem, który chcą rozwiązać, jakich korzyści oczekują i w jaki sposób produkt klienta może te korzyści zaspokoić. Poprosiłam o kolejne spotkanie tym […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak stworzyć strategię marketingową?

Dobrą strategię marketingową należy przygotować na bazie dobrej diagnozy. Oto zestaw wskazówek, jak można to zrobić: Zastanów się, gdzie teraz jesteś, jak wygląda Twój biznes i jak się to ma do Twojego biznesplanu, który tworzyłaś na początku prowadzenia biznesu, jeśli nie masz biznesplanu, to zastanów się gdzie chciałabyś być teraz i w jaki sposób się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak zdobyć popularność w internecie, jeśli nie masz swojej listy i fanów na Facebooku? Case Study

Wiele osób, tworząc start-upy zaczyna od zera, nie mając baz klientów, ani żadnych osób zainteresowanych. Jest to problem, ponieważ realizując jakiś projekt, potrzebujesz listy i przynajmniej podstawowej bazy ludzi, która będzie Cię wspierać w tym co kreujesz. Kilka lat temu, tworząc bloga dla jednego  moich klientów, który miał bardzo małą bazę adresową. W internecie praktycznie […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , |