cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

zwiększenie sprzedaży

Dlaczego warto budować z klientami relację i zająć się “luką doznaniową”

Targi to świetne miejsce do budowania relacji z potencjalnymi klientami. Spędziłam na targach mnóstwo czasu i powiem Ci, że większość firm, które tam oglądałam ma rozczarowujące metody na pozyskiwanie kontaktów za pomocą tego kanału. Podstawowy błąd polega na tym, że przedstawiciele handlowi zajmują się sobą, zamiast skoncentrować się na kliencie. To samo można zresztą spotkać […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , |

Marketing niedopatrzeń

Miałam ostatnio ciekawą historię. Ktoś mnie zaprosił na warsztaty zdrowego gotowania. Pomyślałam: „Świetnie! Pójdę to jest coś dla mnie.” Po warsztatach miał być jakiś występ kabaretowy, stwierdziłam, że pewnie na tym nie zostanę, bo warsztaty zdecydowanie bardziej mnie kręciły. Okazało się, że całość odbywała się w atrakcyjnym hotelu. Oczywiście pojawiło się też pytanie: Gdzie jest […]

Opublikowane w Szkolenia dla firm, Własny biznes |

 Otagowane , , , , |

Najważniejszy czynnik budujący Twoją sprzedaż

Czy zdarzyło Ci się coś kiedyś kupić w sposób totalnie przypadkowy? Ile razy? Czy to jest reguła czy raczej wyjątek? Na co wtedy zwróciłeś uwagę? Co było najważniejszym powodem, dla którego podjąłeś tę decyzję? (jeśli masz ochotę opisz swój przypadek w komentarzach, jestem ciekawa jak często zdarza Ci się kupować impulsywnie od zupełnie nie znanej […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , |

Jak wycisnąć maksa z imprezy targowej?

Dla coacha superwizja jest jednym z ważniejszych elementów, weryfikujących jego działania. Jest to coaching dla coacha, podczas którego znajduje on odpowiedzi na pytania dotyczące swojej pracy. Ja swoje superwizje mam raz w tygodniu i odbywają się podczas Master Mind’ów. Spotykam się z czterema moimi mentorami i rozmawiamy o biznesie, wyzwaniach, które się pojawiają podczas pracy […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , |

Czy Twój klient czuje się i jest bezpieczny? (fragment eBooka)

Dokończyliśmy temat wartości postrzeganej. Pozostała jeszcze jedna ważna sprawa, na którą chciałam namówić Tomaka i Romana. Wiedziałam, że może to być dla nich nieco kontrowersyjne, więc posłużyłam się historią. – Panowie. Pozostała nam jeszcze jedna sprawa do omówienia, ale zanim zaczniemy chciałabym Was zapytać czy kupujecie czasem w marketach budowlanych? (więcej…)

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jak zwiększyć wartość postrzeganą przez klienta? (fragment eBooka)

Mieliśmy się spotkać w czwórkę z Agatą, aby omówić sprawy związane z produktem. Tomasz i Agata przyszli punktualnie, ale Roman zadzwonił i przeprosił, że się spóźni. Miał awarię samochodu, która jak twierdził zepsuła mu całe ostatnie trzy dni. – Klnie jak szewc – uśmiechnął się do nas Tomasz – ale poczekajmy na niego jeszcze przez 20 minut. – […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |