cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

zwiększenie sprzedaży

Biznes dla początkujących

Komunikacja z klientem to narzędzie marketingu bezpośredniego oraz okazja do budowy relacji lub sprzedaży. Teraz już nie tylko komunikujemy się w celu tworzenia relacji z klientami, ale również, aby współtworzyć z nimi produkty oraz zbierać opinie o tych, które istnieją. Stały kontakt z klientem to sprawa nadrzędna, jeśli chcemy rzeczywiście odnieść sukces w biznesie. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy |

 Otagowane , , |

Social Media Marketing

Każda firma, niezależnie od skali działalności, stoi przed takim samym wyzwaniem: jak zwiększyć grono odbiorców? Tradycyjna forma reklamy, jak spoty telewizyjne czy ogłoszenie w prasie są już dziś niewystarczające. Świat się zmienia, a sposób prowadzenia biznesu razem z  nim. Czy potrafisz temu sprostać? (więcej…)

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , |

Personalizuj, albo zgiń

  Chcesz aby Twój produkt spełnił oczekiwania Twojego klienta, aby każda Twoja transakcja opierała się o  najwyższy poziom satysfakcji ? – Personalizuj swoją ofertę wprost do potrzeb odbiorcy.   Już wkrótce ukaże się moja książka Up Marketing, z której dowiesz się jeszcze więcej o spersonalizowanej ofercie  i innych marketingowych metodach pozyskiwania klientów.   Jeśli uważasz, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Kto cię może polecić?

Tego dnia przyjechałam do HealthyFood, żeby odebrać rozpisany projekt obsługi klienta, który Agata miała dopracować przed naszym kolejnym zebraniem. Przypadkowo wpadłam na Tomka. – Rozbolał mnie ząb, a mój dentysta ma kolejki przez najbliższe pięć dni. Za pięć dni to ja zdążę oszaleć! – powiedział Tomasz, którego nigdy wcześniej nie widziałam w tak poirytowanym stanie. […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , |

Skuteczni wchodzą w buty klienta

Czy zdarza Ci się zaufać komuś “od pierwszego wejrzenia”? Jakoś tak mu dobrze z oczu patrzy, więc kupię od niego te perfumy, gdy mnie zaczepia na ulicy. Ekspedientka w sklepie mówi, że bardzo Ci do twarzy w nowym stroju, więc od razu kupię tę sukienkę. Gdy doradca klienta w salonie samochodowym roztacza wspaniałe wizje jak […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , , , , , |