cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Rozmawiałam z przyjacielem…

Rozmawiałam z moim przyjacielem, który działa w branży szkoleniowej i e-marketingowej już od wielu lat i powiedział mi coś ważnego.

Gdy ludzie zastanawiają się na czym powinni się maksymalnie skoncentrować, często stale szukają nowych metod, sposobów, kreują nowe produkty, wdrażają nowe metody sprzedażowe.

Natomiast czasem najlepiej jest zadać sobie dwa podstawowe pytania:

Jaki produkt do tej pory przynosił Ci najwięcej zysków?

Jak do tej pory najskuteczniej sprzedawałeś?

A potem skupić się na tych działaniach i ulepszyć je oraz jeszcze bardziej zintensyfikować.

Jeśli skoncentrujesz się na najbardziej efektywnym działaniu to logicznie, Twoje rezultaty się zwiększą.

Czasem warto przemyśleć czy inwestujesz swoją energię we właściwe rzeczy.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , , , , , , , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
UWAGA, kto wie?

Zacznę od truizmu. Są dwa rodzaje przekazów marketingowych, te które są zapamiętywane i te których Twoja percepcja nie koduje. Takie,...

Zamknij