Elementy strategii marketingowej
Przed nami ostatnia, 7 zasada twórców kultowych marek, mianowicie: Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów. Można tę regułę potraktować jak kolejny element strategii marketingowej.
Temat wolności jest dla twórców kultowych marek mottem całego biznesu. Czy Twoja marka dostarcza klientom porządnej dawki wolności? Nikt nie lubi czuć się podporządkowany i kontrolowany. Lubimy czuć się wolni.[1]
Z powyższym tematem wiążą się również wspomnienia, które na stałe powinny się wpisać w historię firmy. Nie powinny one wygasnąć. Stwórz bloga, bądź księgę wspomnień, która będzie przypominać Twoim klientom o tych cudownych chwilach, które mogli przeżyć dzięki Twoim produktom, usługom czy eventom.
Drugi człon zasady nr 7 wskazuje na czerpanie siły od swoich wrogów. To właśnie nasi przeciwnicy dają nam siłę i determinację, by dążyć do celu. To dzięki nim angażujemy się bardziej. Zastanów się czy masz swojego wroga i walcz z nim!
Ten i kilka poprzednich elementów strategii marketingowej może Ci pomóc rozwinąć Twoją firmę.
Trzymam za Ciebie kciuki! ;-)
Jeśli uważasz, że potrzebujesz pomocy w tym obszarze, zapisz się na bezpłatną konsultację już dziś!
[1] M.W. Ragas, B.J. Bueno, Potęga kultowej marki, s. 165.
Nie ma jeszcze komentarzy.