cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jak docierasz do generacji X i Y? (fragm. eBooka)

– Przyjrzałam się Waszym produktom, stronie internetowej i materiałom marketingowym. Według mnie wymagają odświeżenia i wprowadzenia zmian, dostosowanych do oczekiwań Waszej grupy odbiorczej. Macie naprawdę doskonałe produkty, ale zapomnieliście zmienić logotypu, które wygląda na przestarzałe. Również Wasza strona nie wciąga odbiorcy w interakcję, dyskusję i mało dostosowana jest do potrzeb klienta, przyzwyczajonego do świata web 2.0

– A zaraz to może i web 3.0 – powiedział szybko Tomasz, zadowolony ze swojej erudycji

– Tak, zgadza się. Web 3.0 to już się dzieje, sztuczna inteligencja, systemy odgadujące zamiary użytkownika, to tylko kwestia czasu. Działacie w nowatorskiej branży i Wasz wizerunek, musi być dostosowany do tego jak zmienia się teraz świat, ale pamiętajcie, że zwracacie się do specyficznego odbiorcy, który może być z jednej strony przyzwyczajony do życia i działania w internecie, ale z drugiej blisko ziemi, natury, czyli tego wszystkiego, co się ze zdrowym trybem życia wiąże. Pamiętajcie, że macie tutaj do czynienia z generacjami X i Y. Mamy do stworzenia kanały komunikacji z każdą z nich. Do każdej z nich należy mówić w inny sposób, bo każda z nich ma inne potrzeby: Y to ludzie, którzy urodzili się przed 1981 rokiem trochę zagubieni, często pracujący w korporacjach, niby odrzucają świat wykreowany przez marketing, ale jednocześnie rzucają się w wir konsumpcjonizmu szukając ukojenia w posiadaniu coraz to nowszych i lepszych przedmiotów. Generacja Y to pokolenie wyżu demograficznego z lat 1986 – 1995. Aktywnie korzystający z nowinek technologicznych, żyjący w globalnej wiosce, pewni siebie, chcą jakości życia bardziej niż przedmiotów, przez co Wasz produkt może lepiej realizować ich potrzeby. Dobrze wykształceni, gotowi na dalszy rozwój, tolerancyjni i otwarci .

* * *

ĆWICZENIE

Jaką wartość Twój produkt stanowi dla Generacji X?

Jaką wartość Twój produkt stanowi dla generacji Y?

***

Czytasz właśnie zbiór moich doświadczeń, podczas pracy z różnymi klientami, którym miałam przyjemność doradzać przez ostatnie kilka lat. Historia zbudowana jest pojedynczych realnych sytuacji połączona w fikcyjną metaforę dla ochrony osób i firm. Jakakolwiek zbieżność imion oraz firm może być jedynie przypadkowa.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , , , , , , , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Powieksz-sprzedaż-w-8-tygodni-monitor_ebook
Czego chce Twój klient? (fragm. eBooka)

- Bardzo dobrze – powiedziałam, gdy Tomasz i Roman rozpisali wyniki swojej pracy na flipcharcie – piękna mapa myśli. Zatem...

Zamknij