cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

doradztwo marketingowe

Social Media Marketing

Każda firma, niezależnie od skali działalności, stoi przed takim samym wyzwaniem: jak zwiększyć grono odbiorców? Tradycyjna forma reklamy, jak spoty telewizyjne czy ogłoszenie w prasie są już dziś niewystarczające. Świat się zmienia, a sposób prowadzenia biznesu razem z  nim. Czy potrafisz temu sprostać? (więcej…)

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , |

Personalizuj, albo zgiń

  Chcesz aby Twój produkt spełnił oczekiwania Twojego klienta, aby każda Twoja transakcja opierała się o  najwyższy poziom satysfakcji ? – Personalizuj swoją ofertę wprost do potrzeb odbiorcy.   Już wkrótce ukaże się moja książka Up Marketing, z której dowiesz się jeszcze więcej o spersonalizowanej ofercie  i innych marketingowych metodach pozyskiwania klientów.   Jeśli uważasz, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Kto cię może polecić?

Tego dnia przyjechałam do HealthyFood, żeby odebrać rozpisany projekt obsługi klienta, który Agata miała dopracować przed naszym kolejnym zebraniem. Przypadkowo wpadłam na Tomka. – Rozbolał mnie ząb, a mój dentysta ma kolejki przez najbliższe pięć dni. Za pięć dni to ja zdążę oszaleć! – powiedział Tomasz, którego nigdy wcześniej nie widziałam w tak poirytowanym stanie. […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , |

Tworzenie, wizji, misji i celów w Twojej firmie – fragment książki Up Marketing

Zanim podejmiesz się pracy nad budowaniem strategii marketingowej warto przyjrzeć się swojej wizji, misji oraz celom, jak również postawić diagnozę. Bez tego nie możesz przygotować sposobu dojścia z punktu A – tu gdzie jesteś, do punktu B – tam, gdzie chcesz dotrzeć, ponieważ brakuje ci podstawowych danych. Takie podejście pomaga ustrukturyzować działania i poukładać myśli, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Skuteczni wchodzą w buty klienta

Czy zdarza Ci się zaufać komuś “od pierwszego wejrzenia”? Jakoś tak mu dobrze z oczu patrzy, więc kupię od niego te perfumy, gdy mnie zaczepia na ulicy. Ekspedientka w sklepie mówi, że bardzo Ci do twarzy w nowym stroju, więc od razu kupię tę sukienkę. Gdy doradca klienta w salonie samochodowym roztacza wspaniałe wizje jak […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Jak wycisnąć maksa z imprezy targowej?

Dla coacha superwizja jest jednym z ważniejszych elementów, weryfikujących jego działania. Jest to coaching dla coacha, podczas którego znajduje on odpowiedzi na pytania dotyczące swojej pracy. Ja swoje superwizje mam raz w tygodniu i odbywają się podczas Master Mind’ów. Spotykam się z czterema moimi mentorami i rozmawiamy o biznesie, wyzwaniach, które się pojawiają podczas pracy […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , |