cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak rozwinąć biznes

Strategia rozwoju firmy – od czego zacząć?

Wyobraź sobie sytuację, gdy chcesz zbudować dom, ale nie masz ani wizji, ani celu jak miałby ten dom wyglądać, ile mieć pokoi, gdzie być usytuowany. Większość osób powie: nie da się tak zbudować domu! Okazuje się, że wielu przedsiębiorców zaczyna i próbuje prowadzić swój biznes bez wizji. (więcej…)

Opublikowane w Szkolenia dla firm |

 Otagowane , , , , , , , |

Nie potrzebujesz strony?

Od początku powstania internetu tak wiele się zmieniło. Firmy inwestowały dziesiątki tysięcy w nowe, super, full-wypas serwisy internetowe. Ostatnie 12 miesięcy przyniosło jeszcze więcej zmian w sposobie pozyskiwania klientów. Dosłownie w ostatnim czasie dowiedziałam się, że koniec z rozbudowanymi serwisami. Nie musisz już wydawać mnóstwo pieniędzy na to, żeby zbierać listę. (więcej…)

Opublikowane w Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , |

Tworzenie, wizji, misji i celów w Twojej firmie – fragment książki Up Marketing

Zanim podejmiesz się pracy nad budowaniem strategii marketingowej warto przyjrzeć się swojej wizji, misji oraz celom, jak również postawić diagnozę. Bez tego nie możesz przygotować sposobu dojścia z punktu A – tu gdzie jesteś, do punktu B – tam, gdzie chcesz dotrzeć, ponieważ brakuje ci podstawowych danych. Takie podejście pomaga ustrukturyzować działania i poukładać myśli, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Komunikacja z klientem, oparta na wartościach

Podjechałam pod siedzibę HealthyFood piętnaście minut przed czasem. W samochodzie zadzwonił mój telefon. Nieznany numer z Warszawy. Postanowiłam odebrać, ponieważ miałam wrażenie, że to może być klient. – Witam, Marta Gierlińska przy telefonie. – Dzień dobry. Dzwonię z … – i tu moja rozmówczyni wymieniła nazwę bardzo popularnego banku, w którym miałam swoją kartę kredytową […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak stworzyć strategię marketingową?

Dobrą strategię marketingową należy przygotować na bazie dobrej diagnozy. Oto zestaw wskazówek, jak można to zrobić: Zastanów się, gdzie teraz jesteś, jak wygląda Twój biznes i jak się to ma do Twojego biznesplanu, który tworzyłaś na początku prowadzenia biznesu, jeśli nie masz biznesplanu, to zastanów się gdzie chciałabyś być teraz i w jaki sposób się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |