cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak rozwinąć biznes

Targi, seminaria i konferencje

Chcę się z Tobą podzielić moją wiedzą na temat targów, seminariów i konferencji. Jeśli jesteś przedsiębiorcą te informacje będą dla Ciebie przydatne, abyś skutecznie reklamował swoją firmę. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , |

Social Media Marketing

Każda firma, niezależnie od skali działalności, stoi przed takim samym wyzwaniem: jak zwiększyć grono odbiorców? Tradycyjna forma reklamy, jak spoty telewizyjne czy ogłoszenie w prasie są już dziś niewystarczające. Świat się zmienia, a sposób prowadzenia biznesu razem z  nim. Czy potrafisz temu sprostać? (więcej…)

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , |

Strategia marketingowa joint venture

Być możesz zastanawiasz się czasami jakie strategie marketingowe możesz jeszcze wykorzystać, aby zarabiać więcej w swojej firmie. Dzisiaj chcę Ci opowiedzieć o joint venture marketingowym. Jest to świetna metoda, która nie wymaga zbyt dużych nakładów finansowych, a może Ci przynieść bardzo dobre wyniki. Joint venture polega na tym, aby znaleźć partnera biznesowego, który sprzedaje swoje produkty […]

Opublikowane w Szkolenia dla przedsiębiorców, Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , |

7 sprawdzonych sposobów: Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? WEBINAR

Rozwijanie firmy to w dużej mierze wypadkowa systematycznej pracy, wiedzy na temat biznesu, właściwej postawy przedsiębiorcy, polegającej na chęci stałego budowania siebie oraz własnej firmy. Wiele osób zadaje pytania: Co mam zrobić, żeby mój biznes dobrze prosperował? Podczas webinaru omówię 7 sprawdzonych sposobów, które pozwolą Ci tak poukładać swój biznes, abyś już wkrótce mógł zobaczyć pierwsze […]

Opublikowane w Szkolenia dla przedsiębiorców, Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , , |

Plan rozwoju firmy

Jeżeli chcesz zbudować plan rozwoju firmy, sprzedajesz swoje produkty, musisz wiedzieć jaka jest twoja grupa docelowa. Określenie jej jest nieodłącznym elementem działań marketingowych, a więc aby skutecznie sprzedawać, osiągać duże zyski musisz dokładnie określić kim jest Twój klient. Aby to zrobić należy podjąć następujące kroki. (więcej…)

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , |

Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? 7 sprawdzonych sposobów WEBINAR

Nie jesteś zadowolony z szybkości rozwoju Twojego biznesu? Masz zbyt mało klientów? Klienci nie zamawiają tyle, ile byś oczekiwał? Rozwiąż problem, z którym boryka się wielu właścicieli firm takich jak Twoja. Podczas tego wystąpienia wyjaśnię 7 najważniejszych praw, które pozwolą Ci sprawdzić, co konkretnie możesz zmienić w firmie, aby zdobyć więcej klientów. (więcej…)

Opublikowane w Szkolenia dla przedsiębiorców, Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , |