cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak zwiększyć sprzedaż

Nie potrzebujesz strony?

Od początku powstania internetu tak wiele się zmieniło. Firmy inwestowały dziesiątki tysięcy w nowe, super, full-wypas serwisy internetowe. Ostatnie 12 miesięcy przyniosło jeszcze więcej zmian w sposobie pozyskiwania klientów. Dosłownie w ostatnim czasie dowiedziałam się, że koniec z rozbudowanymi serwisami. Nie musisz już wydawać mnóstwo pieniędzy na to, żeby zbierać listę. (więcej…)

Opublikowane w Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , |

Kto cię może polecić?

Tego dnia przyjechałam do HealthyFood, żeby odebrać rozpisany projekt obsługi klienta, który Agata miała dopracować przed naszym kolejnym zebraniem. Przypadkowo wpadłam na Tomka. – Rozbolał mnie ząb, a mój dentysta ma kolejki przez najbliższe pięć dni. Za pięć dni to ja zdążę oszaleć! – powiedział Tomasz, którego nigdy wcześniej nie widziałam w tak poirytowanym stanie. […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , |

Skuteczni wchodzą w buty klienta

Czy zdarza Ci się zaufać komuś “od pierwszego wejrzenia”? Jakoś tak mu dobrze z oczu patrzy, więc kupię od niego te perfumy, gdy mnie zaczepia na ulicy. Ekspedientka w sklepie mówi, że bardzo Ci do twarzy w nowym stroju, więc od razu kupię tę sukienkę. Gdy doradca klienta w salonie samochodowym roztacza wspaniałe wizje jak […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Załatw sobie poparcie celebrytów i trendsetterów

W erze marketingu 3.0 należy postarać się o poparcie osób, które są szanowane w środowisku Twoich potencjalnych klientów. Najczęściej możemy ich znaleźć na ważnych blogach, forach lub w mediach społecznościowych, jako osoby zarządzające dużymi grupami i ważnymi stronami, które zdobyły największą popularność.Nie masz pojęcia jak zdobyć do nich kontakt? Przede wszystkim są to osoby, które […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Efekt “wow” u klienta

Drugą obok ulotek i materiałów drukowanych, metodą poza internetową zwiększania sprzedaży w firmie jest nic innego jak komunikacja bezpośrednia z klientem. Każdy przedsiębiorca bez wątpienia zdaje sobie sprawę jak istotne jest komunikowanie się z klientem, jednak nie każdy wie jak, mówiąc kolokwialnie to zagadnienie ugryźć. Budowanie relacji i podstawowa zasada skutecznej sprzedaży i marketingu. Jeśli […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Własny biznes |

 Otagowane , , , |

Jak wycisnąć maksa z imprezy targowej?

Dla coacha superwizja jest jednym z ważniejszych elementów, weryfikujących jego działania. Jest to coaching dla coacha, podczas którego znajduje on odpowiedzi na pytania dotyczące swojej pracy. Ja swoje superwizje mam raz w tygodniu i odbywają się podczas Master Mind’ów. Spotykam się z czterema moimi mentorami i rozmawiamy o biznesie, wyzwaniach, które się pojawiają podczas pracy […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , , |