Strategia rozwoju produktu
Tworząc strategię rozwoju produktu musimy zastanowić się czy dana rzecz wywołuje uśmiech na twarzy klienta i czy jest w stanie dostarczyć rozrywki, w takiej mierze, jakiej oczekują kupujący.
Dlatego dziś przyjrzymy się trzeciej zasadzie kultowych marek, mianowicie: Kultowe marki sprzedają styl życia.
Kultowe marki dają nam szczęście, podnoszą nas na duchu, poprawiają nam nastrój, kiedy jesteśmy smutni, i umacniają naszą pewność siebie. Pozwalają nam cieszyć się życiem.[1] Czy Twoja marka spełnia, któreś z tych oczekiwań? Czy Ty sam czujesz zadowolenie patrząc na swój produkt? Odpowiedź sobie szczerze.
Wspomniany styl życia, który powinna promować marka składa się z możliwości ucieczki do wymarzonego świata, oraz do samorealizacji. Zastanów się czy Twój produkt/ usługa to umożliwia?
W celu promowania jakiegoś stylu życia musisz odpowiedzieć sobie czym zajmują się Twoi klienci, co jest ich pasją?
Jednak, dobrym punktem wyjścia, aby stworzyć strategię rozwoju produktu jest uświadomienie sobie czy chcesz sprzedawać styl życia czy po prostu przydatny produkt…
Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.
[1] M. W. Ragas, B. J. Bueno, Potęga kultowej marki, s. 86.
Nie ma jeszcze komentarzy.