cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

marketing strategia

Polecenia

Chcesz pozyskać potencjalnych klientów w ciekawy sposób? Istnieje wiele metod by zwiększyć sprzedaż, jednak polecenia stały się jedną z najbardziej efektywnych metod. Dlatego należy się maksymalnie skoncentrować na tym, aby klienci, którzy korzystają z Twoich usług byli zadowoleni oraz mieli ochotę polecać Cię swoim znajomym. W ten sposób znacznie zwiększysz swoją szansę na pozyskanie nowych […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |

Strategia rozwoju firmy – od czego zacząć?

Wyobraź sobie sytuację, gdy chcesz zbudować dom, ale nie masz ani wizji, ani celu jak miałby ten dom wyglądać, ile mieć pokoi, gdzie być usytuowany. Większość osób powie: nie da się tak zbudować domu! Okazuje się, że wielu przedsiębiorców zaczyna i próbuje prowadzić swój biznes bez wizji. (więcej…)

Opublikowane w Szkolenia dla firm |

 Otagowane , , , , , , , |

Personalizuj, albo zgiń

  Chcesz aby Twój produkt spełnił oczekiwania Twojego klienta, aby każda Twoja transakcja opierała się o  najwyższy poziom satysfakcji ? – Personalizuj swoją ofertę wprost do potrzeb odbiorcy.   Już wkrótce ukaże się moja książka Up Marketing, z której dowiesz się jeszcze więcej o spersonalizowanej ofercie  i innych marketingowych metodach pozyskiwania klientów.   Jeśli uważasz, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Kto cię może polecić?

Tego dnia przyjechałam do HealthyFood, żeby odebrać rozpisany projekt obsługi klienta, który Agata miała dopracować przed naszym kolejnym zebraniem. Przypadkowo wpadłam na Tomka. – Rozbolał mnie ząb, a mój dentysta ma kolejki przez najbliższe pięć dni. Za pięć dni to ja zdążę oszaleć! – powiedział Tomasz, którego nigdy wcześniej nie widziałam w tak poirytowanym stanie. […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , |

Tworzenie, wizji, misji i celów w Twojej firmie – fragment książki Up Marketing

Zanim podejmiesz się pracy nad budowaniem strategii marketingowej warto przyjrzeć się swojej wizji, misji oraz celom, jak również postawić diagnozę. Bez tego nie możesz przygotować sposobu dojścia z punktu A – tu gdzie jesteś, do punktu B – tam, gdzie chcesz dotrzeć, ponieważ brakuje ci podstawowych danych. Takie podejście pomaga ustrukturyzować działania i poukładać myśli, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , , |